SUMMERCAMP 2024

Välkomna till årets höjdpunkt!

NÄR

26-29 Juni.
Summercamp börjar onsdag 26 juni kl 17.00 på lägergården i Gräfsnäs med incheckning och middag.

Se vägbeskrivning här!

Upphämtning sker på lägergården vid 16:00 lördag 29 juni.

FÖR VEM

För dig som ska börja fjärde klass upp till dig som ska börja åttonde klass.
Men vi välkomnar även er som går i åttan/nian, men ni kommer att få ta lite extra ansvar som hjälpledare.

KOSTNAD

Priset för dessa 4 härliga dagar är 600kr

ANMÄLAN sker genom att

1. Fylla i formuläret och
  2. Betala ANMÄLNINGSAVGIFT på 150kr per person till Plusgirokonto 166068-7 eller Swisha till 123-2184976
    OBS märk din betalning med Summercamp och ditt (barn/tonårings) för och efternamn.

När du både anmält och betalat så är din anmälan klar.
Resten av lägeravgiften betalas innan lägerstarten.
(Du kan förstås betala hela summan i samband med anmälan om du vill)

Sista anmälningsdag är söndag 9 juni.

(därefter får man maila info@goteborgskyrkan.se för ev reservplatser)

VAD KOMMER VI ATT GÖRA?

Vi utlovar gött häng, knasiga och roliga aktiviteter, mätta magar och härliga möten med riktigt bra undervisning från bibeln.
Vi kommer också ha workshops där man kan välja mellan sport, musik och dans.
Du väljer vad du önskar för workshop i anmälan. (skulle du ånga ditt val så löser vi så klart det på plats)

Om du inte är någon lägerveteran (ännu), oroa dig inte, du är i säkra händer. Lägret är till för alla som vill komma bort och ha 4 härliga dagar med andra. Det är ett taggat ledargäng som vill ge fullt fokus för att ta hand om just dig!

LÄGEREKO

Söndagen 30 Juni avslutar vi lägret på riktigt genom att bjuda in hela familjen till något vi kallar för läger-eko i samband med vår gudstjänst på Redbergsvägen 19, Olskroken. ”vår kyrka”
Det blir lite glimtar från lägret, kanske bilder, filmklipp och något från våra workshop.

Om du inte skulle nå ditt barn och det är något akut: Kontakta då:
Maria Nielsen på 0704-828531 eller
Boris Nielsen på 0707-940723
Frågor inför lägret mailas enklast på info@goteborgskyrkan.se
Mobilpolicy för deltagarna: Deltagarna kommer att ha mobilerna på rummen under dagtid med undantag om de används på någon aktivitet. Detta för att vi ska ha fokus på att umgås med varandra. Men så klart ges det tillfälle att ringa och säga godnatt på kvällen.

PACKNING

Här är det du behöver ha med dig!

1. Påslakan, örngott och underlakan. (Vi sover i sängar där täcke och kudde finns på plats)
  2. Badkläder (gärna en extra handduk)
  3. Solskydd att smörja sig med och ev keps. Vi kommer att vara ute mycket.
  4. Duschgrejer som handduk, schampo, balsam, tvål, borste, hygienartiklar, necessären etc.
  5. Tandborste och tandkräm.
  6. Myggsprej kan vara bra eftersom det kan vara en del myggor på kvällarna.
  7. Kläder (för alla väder), oömma kläder som tål att kladdas ner, flera par extra strumpor, din skönaste hoodie, pyjamas, sportkläder, regnkläder, skor (sport, sandaler, tips från coachen är att enkla skor att sätta på sig är alltid ett plus.)
  8. Bibel (om du har, annars lånar vi ut till dig), penna och anteckningsblock.
  9. Det kan vara bra att ha med öronproppar eftersom vi sover flera personer i varje stuga.
  10. Du behöver inte ha med några fickpengar. Var inte orolig.. det kommer att bli tillfälle att äta lite godsaker och glass ändå förstås…
  11. OBS: om du har vattenpistol eller liknande som man kan spruta vatten med, så ta gärna med.. det kan ju bli någon rolig vattenlek 😉