Engagera dig

Involvera dig i ett team

Vi tror att alla på någon sätt kan vara involverade i en uppgift i församlingen. Du bär på intressen, förmågor, gåvor. Vår önskan är att dessa ska få bli till välsignelse för andra och att du ska få uppleva glädjen i att tjäna Gud på detta sätt. Vi tror på att jobba i team där vi kompletterar varandra. Men där vi också slipas och utvecklas som lagspelare. Därför hjälper vi dig gärna med att hitta rätt.

Vi tror att du kan tjäna Gud på olika sätt både på Gudstjänst, husgrupp, men också i din vardag. Du är oerhört viktig på din  arbetsplats, skola eller bland dina vänner. Vi ser livet som en helhet.
Kanske bär du på en dröm, ser ett team eller ett område som blir betjänat som ännu inte finns i Göteborgskyrkan. Då tror vi också att detta kan bli möjligt.

Kontakta gärna oss så hjälper vi dig.

Boris & Maria Nielsen
Assisterande pastorer